vrijdag 17 oktober 2014

Review emoji app

Hee allemaal,
Een tijd geleden zocht ik de hele tijd naar een app voor je toetsenbord met emoji's. En ik heb nu al een tijdje deze app en hij is echt super chil en mooi!


Zoals ik dus al zei, ik was een hele tijd op zoek naar een goede emoji app. Alle vorige apps vond ik erg irritant en geen mooi toetsenbord. Tot dat een vriendin mij vertelde over deze app. Eindelijk heb ik een app  waarbij ik het toetsenbord erg  mooi en handig vind.
De app heet ikeyboard toetsenbord. Hoe je het toetsenbord instelt wijst zich vanzelf in stappen dus dat hoef ik niet meer uit te leggen. Het bijzondere aan de app is dat je je eigen achtergrond kunt instellen. Ook kun je de stijl van de letters/stijl aanpassen.  Het is een goed overzicht van bijna alle whatsapp emoji's.
Het is alleen wel voor de samsung mobiels. Tenminste op je iphone kun je al emoji's doen.


Ik hoop dat jullie het leuk vonden!
Laat in een reactie even achter waar jullie graag nog een post over willen zien!
Byee,
Femke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten